Monday, November 30, 2009

.: aL KiSaH RaYa HaJi Ku :.

aidiladha tahun ni banyak keistimewaannya...
tahun ni 1st time aku beraya di kampung orang..
which is kampung daddy di Kuala Terengganu..
family daddy sangattt baik..dan sukaaa masak...aku sangatttt gembira!!!hehehe

MRD's step mom cook the best nasi dagang in the whole wide world..
begitu jugak dengan tomyam sotong...n bawal masak pedas...sangat best!!!
ada juga nasi minyak..pulut..gulai daging..gulai tongkol..bbq daging..semua nye best2..

my future sister in law (kak ngah) is now 4 months pregnant!
great news for everyone..
adik (lily) is getting more creative with needle and threads..
good job! hantaran kak ngah and props meja makan beradab aritu pun sangat cantik..
tak payahla kak baby buat kan hantaran sebelah along nnt
hikhikhik..

a day before hari raya is Makcik Yam's birthday..
where i hope this 2 special events will bring her most joy in life..amin..
teringat kat makcik yam sebab dia juga suka masak..
especially my fav laksa johor..memang terbaik!
sob..sob..

I called mama at kampung..looked like they are having much fun going out
(3 generations girls outing)best nye..!!

the day for so called engagement is coming really soon..
the buy and DIY have to be planned by this month..
happy nye saya..
i love u this much (only he knows) my rawking daddy!

7 comments:

C!kpuanmuda® said...

nak kawinnn dah kawan aku *lap air mata*

Baby Gina said...

ni perli ke hape ni CPM?hakhak..
baru engaged je..belom kawen pon..Insyaallah ada jodoh kami bersatu la (chewaahhh)

Lynda said...

aku pun gumbireeeeee

Baby Gina said...

ko pun nak betunang eh lynda???

Byzura Mj (By) said...

hohohoho! nanti cerita ceritut..best ni..mlam2 kite lepak??

Baby Gina said...

cik by-eleh lepak..ngko selalu je xfree..hehehe

Lynda said...

aku:calon pun takde..ehhehe