Thursday, December 09, 2010

.: iKoTkAn Hati :.

Sedar tak sedai tinggal lagi 2 bulan lebih i nak bergelar isteri orang..
adoiii sekarang baru rasa mcm dah tua..

persediaan mcm biasa, ape yg tergerak nak buat tu buat laa...
setakat ni yg penting mcm tailor baju, mekap dah setel..dua2 nya atas kesudian saudara mara membantu...sib baik sedara mara ada yang talented...sepp duit aku..

btw macam2 aku dah standby utk wedding..mcm wedding dream sume org gak..tapi lately ni aku tak rasa wedding aku harus perfect pon..kenape ekk?

kalau ikot hati aku nak jadi emcee je supaya boleh wat lawak cam selalu..so sume org leh gelak..
kalau ikot hati aku nak letak belon banyak2 supaya budak2 leh main belon...mak ngan bapak boleh tolong tiopkan utk anak2..
kalau ikotkan hati aku nak buat joget lambak..menari poco2 ramai2..lupa lak dewan tak besar sgt..
kalau ikotkan hati nak sewa sekali swimming pool..sume org leh bawak baju mandi sekali..
kalau ikotkan hati nak bagi semua org doorgift kek sekilo sorang sebijik..supaya semua orang makan sampai puas ati
kalau ikotkan nak tapaukan lauk2 utk semua tetamu..boleh makan kat umah, mane tau kat dewan makan kaver2..
pastu kalau ikotkan hati nak buat sepanjang hari majlis aku..sampai semua tetamu lebam..

tulah bila difikir kan balik ape lah sangat dengan usaha aku nak menghasilkan guest book..candy buffet..photo booth.berarak bagai..veil meleret tak igt..cake bertingkat2...videographer yg canggeh..

yang aku nak semua org gembira dalam majlis aku..dan sekaligus akan mendoakan kebahagiaan aku dengan daddy..mungkin ini yang lebih diharapkan..

*senyum*

5 comments:

Byzura Mj (By) said...

betul3. aku pun kdg2 pk mcm tu. asal jalan kan b? tp diy tetap jalan ya!! sap uit :P

Baby Gina said...

DIY tu mmg xleh larilaa
hakhakhak

SheLLy said...

a...minnn...Insya Allah akan berjalan lancar...

Baby Gina said...

thanks kak eliz..

ShaNizam said...

Award untuk Kamoo sayang..