Thursday, July 16, 2009

.: aKu KeNa tAg..TAG tU hApE?? :.

hak hak hak ..nah jawapan utk memuaskan nafsu tag korang...
terima laah....

1. Bekas kekasih saya adalah:
seseorang yang ingkar dengan ikrar cinta kami...pengkhianat!

2. Saya sedang mendengar:
orang memaki hamun dari loud speaker staff ku

3. Mungkin saya patut:
lempang je dia ni....

4. Saya suka:
masak sebab DD akan makan banyak bila aku masak..aku pun makan banyak jugak kalau aku masak sendiri heheheh

5.Sahabat-sahabat baik saya:
di kalangan orang2 yang cantik saje

6.Saya tak paham:
kalau org yang ske gelak tanpa sebab (contohnye DD) penyakit ke tu? (tapi DD mmg sgt cool!)

7.Saya kehilangan:
diri saya tahun lepas.tapi sya dah beli yang baru hehehe

8.Ada yang berkata:
saya patut lupakan dia...hell!!! memang Harus! (sgt benci)

9.Makna nama saya:
wanita paling terhebat dia abad ini...(LOL)

10.Cinta itu adalah:
DD yang terbaikkk!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang:
menghitung hari...Go to hell!

12.Saya akan cuba:
buat ape yang saya dah rancang supaya mission accomplished!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
mcm ending cite kartun! aku benci "live happily ever after" (mcm dalam album aku buat tu)

14.Telefon bimbit saya:
dah rosak hehehehe...

15.Bila saya terjaga dari tidur:
saya marah sebab rs cam baru 5 minit tido...aku perlukan tido yg berkualiti hukhuk

16.Saya paling tak suka apabila:
orang tiru ape yang saya suka..lebih2 lagi org tu saya mmg x minat..bwekkk!!

17.Pesta/Parti adalah:
sangat busuk! (kecuali birthday party aku)

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
bull frog..sgt comel dan berlendir..(;P)

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
tua..sebab dah banyak benda xpayah buat..best nye kalau dah tua pegi honeymoon..shooo romantic!!

20.Hari ini:
saya try buat ape yang staff saya buat...sgt lawak dan menyakitkan hati

21.Malam ini saya akan:
main game carik barang..YAHOOO!!!! (pembetulan:pesta durian..busuk tapi sedap)

22.Esok pula saya akan:
pegi keje lbt..nak kena g bank..urusan syarikat :) boleh bgn lbt yeahhhh!

23.Saya betul-betul inginkan
Jawapan aku lagi best dari by n sue...Kehidupan yang sgt hebat lagi terpaling bahagia!!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
Alamak aku lupa pakai bulu mata aku lagi!!!dh lambat ni..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan:
lebih rela arked permainan..kalau shopping mall sgt memenatkan aku melayan DD

26.Makanan Barat atau Jepun:
Makanan BERAT (dan berzat)

27.Bilik yang terang atau gelap:
gelap (tapi hatiku terang ye cuma malas sket heheh)

28.Makanan segera adalah:
yang banyak MSG..tapi MSG adalah makanan kegemaran DD.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ko biar betul bos...

30.Siapa yang anda nak Tag?
aku nak tag bos aku tapi dia takde blog...so aku tag..LYNN!!!!!

3 comments:

Lynda said...

sengal ni,akulak kena rotate balik..ehhehe

Baby Gina said...

hahahah...
oleh yg demikian aku mengubah LYNN itu kepada adikku.. yang juga dinamkan LYNN
hakhakhak

sharing-my-life-with-you said...

err..susah ni. name same.aku buat jgk! ko jgn lupe bace no 18!