Monday, July 13, 2009

.: RaHmAt Di SeBaLiK dUGaAn :.

i read this one book...the title is exactly like the topic..
"rahmat di sebalik dugaan" yes, im quite motivated by it..
so aku dah ambil iktibar semua yang berlaku ni ada rahmat nye..
aku pernah di forwardkan dengan satu email yang berbunyi camni lebih kurang
************************************
"When we request something to Allah, there will never be a NO answer.The answer that we will get are:
a) Yes
b) Yeas but not now
c) I have a better plan for you
************************************
Sungguh maha Pemurah sekali pencipta kita..
So aku motivate diri aku..dan cuba sesuaikan dengan yang di atas.
....so jadinya, aku minta "DIA" tapi aku rasa jawapannya yang (C)..
hopefully....hehehe
kalau dulu kawan2 selalu cakap mulut aku masin..
kadang2 aku rasa bukan masin tapi Tuhan kan cakap setiap yang teraniaya tu doa nya makbul..
yup, aku terlalu percya benda tu sampai kadang2 apa yang terjadi kat org lain direlatekan dengan apa yang aku percaya.. (ini sangat terbukti ye)
kadang2 aku rasa tak baik doakan yang tak baik pada orang
tapi kadang2 hati aku ni yang bercakap sendiri..dan mungkin terjadinya doa itu
aku selalu pesan kat org jangan buat pasal dengan aku..
nnt aku termintak yang tak baik..
aku bukan witch tau.. tapi bila aku dah mengalirkan airmata maknanya aku dah terluka
bila kau dah terluka aku selalu pikir yang bukan2
bila aku pikir yang bukan2 aku selalu nak org yang buat aku tu dibalas setimpal dengan sakit aku
ape2 pun.. meh sambung baca buku tadi.. :)

No comments: