Wednesday, December 02, 2009

.: KiSaH MaLaM TaDi :.

malam tadi aku g tengok My Rawking Daddy..
dia demam..amboi mengalahkan driver..
tapi shian dia..sampai takleh bangun..mcm tu la yang digembar gemburkan dalam fon
tapi bila sampai umah dia...

masyaallah...dia masak punye la beriya...tak macam org sakit..
hehehe..aku datang pun gara2 nak pasang rak kat dinding..
abah dah bagi pinjam drill..
owh talking about masak..dia masak singgang daging..goreng ikan ngan cencaluk
ni demam ke tidak ni..

pastu dapat juga lah aku merakam koleksi terbaru Muthafucka dia..
seperti yang berikut..





tapi yang tak boleh blah skali ialah beliau telah membuat shrekk ini ber'mohawk' dan berjambang menggunakan bulu mata palsu ku!!!!!!!!!sob..sob..kejam!!



3 comments:

Byzura Mj (By) said...

demam mengada tu namanya

Baby Gina said...

tula...mengada tahap melampaui batas keimanan aku..hehehe..tapi sayang jugak la sebab sanggup masak2 utk aku yang selalu kelaparan ni..hehehe

sharing-my-life-with-you said...

aku silap bace atau ko dh lupe ko diet nih?