Wednesday, May 12, 2010

.: Aku tAk KiSaH 2:.

ok..dah sampai ttle camni..maknanya masa untuk aku mengomel..
kalau korang tanak baca pun takpe..ini hanya sekadar luahan hati di keyboard semata2..
kelmarin daddy wish "happy mothers day" aku tanye kenapa dia ckp preparation aje..
baguslah at least u know how important it is to a woman..

ok lupakan hal2 jiwang tak tentu pasal ni..arini a few staff tak datang due to alasan2 biasa..period pain..migraine..n bla bla bla..
takpe, esok siap korang!!! sebab they all, berlambak benda2 pending atas meja aku ni..
bila agaknye bos boleh hand over meeting table tu kat aku supaya boleh aku tonggok semua file2 mengarut ni..
kadang2 dalm hati bertanya sendiri, ape keje yang ko buat ni???
jawapan dalam hati ku..ini bukan keje aku, si botak boss yang buat aku kene setelkan keje2 ni..arghhh tension!!!!!!

aku ni bukan la perfectionist, tapi kalau orang bawahan lembap tak reti nak buat mesti aku jgk yang akan setelkan..
nak marah??jauh la sekali..
aku rasa solution untuk hari yang macam shial ini adalah swimming..
"daddy teman mummy g swimming...!"
"ok daddy balik tdo dulu, kang malam sket kita pegi"
itu lah ayat yang berpuluh kali berulang2 aku dengar dalam bulan ni..
so bukan aku takmo exercise ye hencik daddy, ko yang banyak alasan!!!huh!!

tak pasal2 nak marahkan daddy kalau bad mood..
kalau marah nanti mulalah lenggang dia lain macam..aku kenal sgt lenggang marah dia tu..hehe

aku rasa malam ni aku nak enjoyyy!!! sebab siang ni aku dah banyak tertekan dengan keje..
padanla aku selalu tengok dalam tv pas keje mesti ada happy hour..
ops..adakah selama ini aku tak penat bekerja??
dalam otak aku dah pikir nak tukar environment keje dah ni..lantak ko la kompeni..

rasa nak makan hotdog 7e...
hmm jom rose!!!

3 comments:

rose said...

Jom kak..jom...Saya pun stress...

Byzura Mj (By) said...

hahah lenggang dia pon aku kenal. macam mak limah..

same here ;(

Baby Gina said...

tau takpe...kalau aku marah aku ada lenggang ke?lenggang kangkong adalaaa hahahha