Friday, September 18, 2009

.: hAh?? aKu pLaK yAnG kEnA?? :.

ya Allah..sampai org lain yang buat haku yang kena..
hairan..xpela, silalah menuduh aku..
sedangkan kalau aku letak poll orang akan kata aku bukan mcm tu ye..



p/s-
1)kepada mereka yang aku kenal tu..tepuk dada tanyalah diri sendiri.
.
come on la..aku tak tembak blog org..

aku ada blog aku sendiri ye cik puan sekalian..

2)sampai ati adik aku kutuk aku..sob..sob..

3)Rina, ..................


4) memang aku suka makan..;P korang nak belanje ke?


3 comments:

Byzura Mj (By) said...

la...sabar je la b...mulut orang tak boleh tutup...yang die nak kutuk ko tu apsal???? jeles ke? erm..sabar eik b...hadapi dengan senyuman..jangan di layan..'orang gila meroyan kot'. Dunia ni mcm ni la...ntah2 laki yang ganggu kita..kuikuikui..dituduhnya kita..kat opis ni melambak cam tu..dunia dunia

Baby Gina said...

yelah cik by.. in fact aku tak usik ke cuit ke "sesuatu" yang pernah jadi milik aku tu..biar jela dia bahagia dengan sentap jantung aku.. sob..sob..

Tuhan lebih tau..tersembam macam mane pun kite mintak ampun kat tuhan kalau org tak maafkan still tak ubah ape2.. (cewahh..madah berhelah nampaknye aku ni)

sharing-my-life-with-you said...

aku dh buat post khas utk issue hangat ni. sila ke blog aku! kpd puan rina bini samad, ko mmg melampau! kepada ain adik samad, x sangka plak kamu berperangai teruk camni.publish komen aku, klu x ..aku post komen ni. hahahaahah