Monday, January 18, 2010

.: HaRi MiNgGu KaMi :.

haaa sib baik adik aku tak update pape hakhakhak..
ape yang menarik??? sangat banyak..

tapi first and foremost...
MILLIONS CONGRATULATIONS TO MY BROTHER
for his success in getting offered to study at Sek Men Teknik Cheras!!

ok..back to last weekend..
i went to digital mall with daddy..
hanya untuk beli kipas CPU yang ada lampu..
dunno why lately he's obsessed customizing his CPU..
pengaruh rakan sebaya memang kuat walaupun dikalangan org dah tua bangka dewasa..
maka..bak kata sher..layankan aje..
oklah..dapat kipas coolmaster dengan lampu merah..
i advised him to go for purple color tapi dia kata cam darat..
lantak kamu lah sayang..

pastu we went back to balakong since my mom insist bangattt mau ketemu bakal menantu..
lagipun daddy dah siap2 angkot CPU untuk di potong2 dan dilubangkan.. (semangat!!)

1st day sampai dah bully daddy pegi pasar malam..jadi tukang angkot barang.. thanks sayang..
tapi daddy menjadi amat kebulur sebab tgk banyak sangat makanan hehehe..
then balik je terus makan banyak..(which is very impressive walaupun lauk kenduri siang tadi+goreng ikan berlada)

that nite jugak pas makan daddy menyibuk nak tolong meracik dedaun utk buat masak sambal tempoyak..
one of his fav..tapi kerja remeh buat daddy hampir tertidor di meja..hehehe
CREDITS to daddy sebab berjaya menyiapkan sebesen pucuk ubi!!hebat!
dan juga anda kelihatan sangat comel dengan pelikat the don ayah ku!! (berkat..)

owh..kerana dek meracik sangat sampai makan bertambah2..syabas daddy!!



malam tu me+daddy+kakcik+abah melayan cite holocaust tentera Nazi terhadap Jews (history channel@Astro)..sambil makan rangka ayam..hehehe
abah is now getting close to daddy since they used to share a lots in commons..
Alhamdulillah..

the next day..bermula la misi personal dan family kami..
i was called to drill the wall sebab nak pasang palang langsir untuk mini pelamin ku..
walaupun kena drill banyak kali kerana juri senget (kakcik n dikwan)..tetapi bravo my Team..semuanya menjadi seperti yang aku draft aritu..
daddy tukang pasang skru aje sebab tangan tak bedong tak biasa guna drill..hehe

pastu inilah hasil nye secara tak rasmi..tak fully siap lagi..scallops buat kemudian..tunggu maksu supply kain backdrop..nnt simpan habuk je letak awal2.

my engagement concept is classic..which i prefer dark purple..!!

:: sebelum dikerawangkan (Rina hanyalah aksesori semata2)::


:: selepas dikerawangkan ::

then misi mengcustom CPU daddy..
CREDITS to my dad sebab pinjamkan alat2 canggihnye serta membuatkan lubang kipas yang sangat diingini oleh daddy...
balik aje kami cari spray merah dan inilah hasil nye..

:: sebelum dipasang pada CPU ::


:: selepas di ON kan CPU ::

aku sangat hebat sebab aku yang buat corak2 itu..aku yang spray..aku yang implement idea2 dia..AKU SANGAT SENI DONG!!! and i love my daddy soo much!!heheh terover..

hehehe itu aja..nnt ada yang teringat gwe tambahin ya...

17 comments:

Byzura Mj (By) said...

teknik cheras? oh no!!! :P

Baby Gina said...

OMG..TIKL mmg sangat jahat!!

sharing-my-life-with-you said...

knp? x paham la. knp dgn teknik cheras?

Byzura Mj (By) said...

suka la tengok along pakai kain pelekat..stim!! ops!!!! hahahahaha!

Baby Gina said...

uya-aku pon..hahahhah

lyn-adalaa sejarah tak mungkin berulang..org TIKL mmg xbetool sket hahaha

SheLLy said...

suka banget kipas tue..lawaaaAA!!

ShErSaGaCioUS said...

mmg la kn layan kan jek..btw why xcrite kejadian handphone

Baby Gina said...

haah la...disaster tu..hahah tapi mlm tadi aku dah paint kan so dah ok sket la dari aritu hahahhahah

ShErSaGaCioUS said...

xpe blik kang aku tgk, hasil keja tgn ko lak..

Baby Gina said...

hahhaha mmg terunggul..

sharing-my-life-with-you said...

sape lg org TIKL? demn..aku x suke tertanya2 camni.

Baby Gina said...

sapelagi..robocop laaa hahahhaha

sharing-my-life-with-you said...

hoi, sape robocop??? ooo adekah beliau ade ciri2 upin ipin tu?

Byzura Mj (By) said...

lin..lebih kurang..hahahaha!

ShErSaGaCioUS said...

sape lak robocop nie?????

Baby Gina said...

ex uya la....si robocop tu hahhaha

ShErSaGaCioUS said...

blur tul aku...xpe la later aku suh ko xplain...