Wednesday, January 06, 2010

.: RiNdU HaRi KeTiGa :.

selalunye lepas keje..daddy mesti ajak g minum..
malam ajak teman dinner..
tapi dah 3 ari daddy takde..
boring tahap nak terjun swimming pool..
hukhukhuk..

malam tadi daddy cakap mama dia dah call mama aku..
bagusla..kenal2 cepat2 sikit..
this time mmg aku sengaja tak kenalkan awal2..
takot nnt dah sayang tak jadi pulak..upss!

arini breakfast megi goreng..
nakmakan nasik lemak tak sampai ati.
kalau daddy ada mesti dah dapat jelingan manja..hehe
so..diet harus diteruskan walaupun daddy takde..
rindunye..rasa macam tak betul je ape yg aku buat..

2 comments:

SheLLy said...

aku andaikan...ermmm..mandi x basah ahh!!...tdo x lena ahh!!..mkn x lalu ahh!!..pndg kiri nmpk si dia..png kanan nampak gk si dia...ahh!!..rinduuUnyerr!!..hehehe!!

Baby Gina said...

bukan takat tu je kak eliz...dah 2 ari aku demam..hukhuk