Monday, January 11, 2010

.: kAu PeRgi :.

congratulations to AIZAT for winning the 24th AJL..
i was 100 % confident that he would win!bravo boy..

lagu ni memang sangat sedih..
tapi kenapa bila lagu sedih je mesti nak relate kan dengan diri sendiri..
nak ambik feel kot.. :)
sedih..sedih..sedih..
ntah pape..kawan2 selalu cakap nape nak sedih, org tu tak sedih pun.
betul jugak tu..
baik kite g shopping lagi seronot!hehheh

ko sedih ke bro?hehe poyo lah!
tapi lagu Alyah kite tak menang la..
cuma lagu Yang Sebenarnya saya aje yang menang..jgn jeles ye kamu..

esok daddy balik dari kg..
memang daddy dah janji nak bgtau 1001 great news for me..
im glad ure back early sayang..
i was sick to death when ure away..

my engagement is reaching red yellow zone..
another days to red zone..
its all 70% prepared..
as for myself..the nervous are reaching my chest oledi..

daddy has start talking about future plan..
he hints me that we might move to Terengganu after our marriage..
thats good..new environment is the best for my disease..
as what i told sher..and im telling u girls!!

we are planning for a bachelorettes party in Jakarta!!
harap comment!!!
wish it will come true at the end of this year ok..
love u all! mwahxxxx!!!


5 comments:

sharing-my-life-with-you said...

saya chop mau pg jakarta jgk!

Baby Gina said...

ceit!sape nak bawak ko?

ShErSaGaCioUS said...

mari kite pegi Jakarta..enjoy habis-habisan..sape lg mau ikt..

sharing-my-life-with-you said...

sher, sile hapdate blog :p

ShErSaGaCioUS said...

kn tggu pic new year dr pman..nanti sher update..huhuhuhu