Tuesday, August 10, 2010

.: aPa LaGi :.

ok i was just browsing to the image folder in my phone..
and there are several pics that might have ding me on the events happened
so wat i did was mms them to my email since i cant use the usb ports here in this office urghhh!



this is bobo n new friend, mr brazbear..and the lopekkk doorgift from my company dinner and my accessory which made me the female Jason from Friday the 13th...hehe
its not a lucky nite for me as i didnt get any lucky draw prize..huk huk..
only ma sis got a cpu stand..i got my self stand alone hahaha


some pics from the colleague FB





TADAAAAAAAAAAA!!!!!!

'


sedap tak??tentulah sedap, today i invited daddy for lunch..semalam MRD saya demam, sian dia..maka untuk menaikkan semangat kerja nya saya masaklah ini.

My daddy's no 1 favorite dish...masak lemak ketam. daddy makan dengan bersungguh2 sekalai lebih2 lagi saya sediakan juga side dish favoritenye iaitu telur masin dan cencalok..

makan..half day daddy ke pejabat dengan wajah yang ceria...eh dah makan antibiotik blom??

i love you..nnt saya masak yang lain pulak tapi janji ye jgn tgl puasa!!! hehe

2 comments:

Byzura Mj (By) said...

nak gak!!! nanti buka sama ko masak :D

Baby Gina said...

gi mana sih...aku kerja malam dong!