Friday, August 13, 2010

.: aPa pLaN aKu ?? :.

actually selepas jumpa boy kat malacca aritu i planned to create my own wedding..
kalau ikotkan mama semua nak suh orang catering buat..
hello maa...itu caterer bukan wedding planner..kalo buruk camne??

ok so dengan daya kreativity and kemahuan telah membuka jalan...
aku bercadang utk membeli sesuatu sebagai diary perjalanan penghasilan majlis aku
cheewah...bukan tak boleh nak tulis lam ni aje mcm org selalu buat tapi
aku lebih prefer sesuatu yg free hand...bukan hanya nak credit kat google aje sebab plagiat gambar yg berleluasa..

maknanya aku dah kena ada sketch book...!!!

it will take alots of skecthing on producing such memorable day..
dari design meja, aisle sampaila ke baju..
kan ke kena lukis...at least sketch book tu nanti boleh jadi bukti keajaiban
daya kreativity akak pada keturunan akak nnt hehehe..

memang berbunyi poyo tapi semangat tu yg penting..
tak gitu??? syabas baby, anda memang semangat dari luar ke dalam...
WTF???

checklist- singgah kedai buku beli sketch book & pensel tekan & eraser

1 comment:

Byzura Mj (By) said...

aku dah buat. hiks! cuma tak tunjukkan lagi. sila lah buat. moga2 ia menjadi kenyataan :D. Tapi, ubah-ubah dari plan tu biasalah kan?