Tuesday, August 24, 2010

.: wEeKeNd yG LaiN sKeT:.

ekceli..ada banyak gambar nak update tapi aku janji sok lusa aku letak lah
this is regarding our fun puasa trip to kuala terengganu last weekend..

saturday afternoon kami bertolak n singgah ke umah mama kami di balakong dulu sbb mama suh bawa buah tangan utk keluarga mertua..
kata buah tangan tapi sumpah dah macam hadiah sekolah tadika aku tgk berbalut bagai..
hehhe lantakla emaknye asalkan hepi..

then we all bertolak dalam kol 3PM ..hingga menyebabkn kami sampai di chendering pada jam 8 PM. sibbaik aku masaknasik lemak utk berbuka dalam kereta..
owh "kami" itu maksudnya saya + tunang saya + adik saya + tunang adik saya..

seronok jugakla sebab adik aku tak penah g tganu, so aku kepohla cite itu ini..lebih2 lagi daddy..poyo!!!
dulu kakcik penah g sana gak. tapi tu pun masa aku study kat MRSM Kota Putra besut, 11 years back..
tak lalu KT tapi lalu gua musang ke Besut..

sampai2 aje mcm biasa akan makan nasik dengan lauk pauk kedai..because mak mertua tiri adalah org thailand yang mempunyai skill masak yang marvellous..
then tunggu abah balik dari terawih..
pas jumpa abah kami bertolak pula ke gong badak...

sampai kat umah mama kol 12.30 AM sebab kami lepak minum kat bandar KT jap..
syidi n daddy teruja tengok org memancing kat tanjung..

daddy baru aje dapat anak sedara.

:: chakip tembam cam akak ::



"Mohd Al Syakif" nama my 1st niece tu...chewahhh belum official dah tulis camtu...poodah!
the nama was taken sempena nama atuk daddy...Syed al Sakaf..
pastu anak kite nanti kite letak Mohd al SyoK laa hehehhehe

*bersambung kemudian



daddy bagi hadiah eyeshadows...ape???hadiah mekap???
pelik bangattttt nih..hehhehe
thanks sayangku..memang daddy tau mummy sukkaaa mekap2..
walaupun ianya bukan cap yng mahal2..tapi mummy sungguh terharu bebeh!!
i lap you the very much!!

ok tak lupa yang wajib ada..sebab dah lama takde adlah wajah terkini akak kontrol ayu...awww!!!



No comments: