Tuesday, September 14, 2010

.: BeAuTiFuL iS a GeNeRaL tErM ;.



ini wajah saya hari ini di tempat kerja
saya memang cam-whore!

tapi saya tidak suka pic yg orang len amik sebab angle nya tentu burok
hahaha walaupun saya ni sememangnye cute tahap gaban

rambut saya sudah agak panjang..perlu lebih panjang supaya bila kahwin tak perlu pakai wig
rambut saya tak lebat dan halus jadi saya tidak suka straight hair
lebih2 lagi muka saya yang bujur sirih bulat ni hehehe
lebih sesuai dengan ikal mayang mengurai

saya ni hampir mendekati 30an tapi ramai yg tak percaya
mereka tanya, adakah saya menggunakan apa2 jamu? meka kata muka sayang tegang..
mak aiii..jamu mak dara??tentulah hasil daripada penepuan lemak baik dalam badan akak ni.,
from head to toe akan menjadi kental dan awet muda..

owh talking bout awet muda, uwan cakap makan montot ayam
memang favorite saya..tapi banyak kolestrol la nenekku..
tapi maybe berkesan sebab saya memang suka makan benda alah ni

apekah pencuci muka saya??pencuci muka pun seminggu sekali je kot pakai..yg lebihnye bagi kat daddy..he's beauty concerned sapien
my aunty said tak baik tak jaga kulit muka nnt tua ada blemishes..
iya benar tapi gi mana dong...aku sering terlupa!

tapi saya sudah berazam untuk menggunakan produk anti kedut apabila saja menjeak usia ke 30 tersebut..begitu juga dengan pengambilan susu anlene..
kerana cita2 saya banyak bila sudah berumah tangga nanti
contohnye mempunyai 8 anak dengan body anak dara pegi travel back pack dengan ahli keluarga. stamina perlu tip top lah!

okla tak banyak cite yang nak tulis, tak sabar nak jumpa MRD..dia balik malam ni
setelah saya pujuk rayu beliyau!

hehehe..saya memang pandai memujuk!

**entry yg penuh dengan memuji diri sendiri sebagai self motivation!sekali sekala memang perlu especially when u feel down.no worries hunny, ure surely cute to the max!

6 comments:

Byzura Mj (By) said...

yes! bontot ayam adalah petua.

SheLLy said...

petua bontot ayam??...r u very10x sure??...cunn gk idea tu...jom kita rembat tu nanti...yeahh!!!..

Baby Gina said...

kak eliz..ko jgn buat2 tak reti..bukan ko pun kaki bontot ayam???
hahahhahah

Afifah Azmi said...

bontot ayam?? really?? nk try ah.

SheLLy said...

wakakakakaak!!...btuiii!!!..sbb tu kita awet muda..ahakz!!...;)

Baby Gina said...

saya afi - boleh try tapi jgn amik montot ayam tu ko blend lumur kat muka lak..hahaha makan aja dong!!!sure vitaminnya berkesan hehehe

shelly - haaa tau takpe..