Monday, September 20, 2010

.: CiCak GeCkO MeMaNg CoMeL ;.

once saw a geek, thousands can be seen

hahaha gila jahat ayat aku kan..
by the way its true la...
fer instance, if once u recognize a freak, everywhere pun u will easily find one

the term "geek" actually coming out half an hour ago masa aku tengah nak masak mi megi kat pantry office.. ehem megi ku membawa kepada slogan "2 minutes maggi is bring the whole office together"
kerana semasa melahap itu beberapa colleague singgah dan berkata "your megi smells yummy lah. i wanna go buy for lunch" hehehe



owh back to the issue, actually dah lama perasan mamat ni
dressed up skema, takde kawan, slang cam canggih UK style.
tapi a geek sebenarnye..cerdik ke idak tu Wallahualam..

percayalah bahawa dia sedang bercakap di dalam telefon berjam2 itu seorang gadis yang tidak pernah mengenalinya dengan serius..
ari2 aku nampak dia bergayut camtu..jeles???nahii!!

macam ada experience nampak...secret admirer??
yes sure i have one, tapi biarlah rahsaia..jeng jeng jeng!!

** ya Allah, ampunkan aku. ciptaan Mu hebat cuma aku sahaja yang takde idea nak tulis ape lam blog...Ampun.

4 comments:

Byzura Mj (By) said...

bila aku tengok gambar ni aku teringat kat seseorang. kejam aku ni!

Baby Gina said...

hahhaa sape woi??robocop ke?heheheh

Byzura Mj (By) said...

bukan cuba ko perhatikan2 betul2. hihihi. tak pun ko tanya nora siapa kah gerangan. kalau dia dpt tangkap. she speak my mind! wakakaka

Baby Gina said...

hahhaha aku tau!!!im speaking your mind rite now uya! hahahaha