Friday, October 01, 2010

.: mC dAn MaKaN :.


whoaa hoaa..

semalam tak update belog sebab saya mc
mengalami kekeliruan emosi..chewahh takdelaa migraine tahap biase2 je
tapi nak rehat lebih2 sebab nak sediakan juadah utk kawan2 pejabat

saya masak nasi himpit, kuah kacang n rendang ayam 2 ekor
berkepak2 saya di dapur menyediakan ini makanan..
fuhh!!



nasib baik semua cakap sedap...sape brani tak cakap sedap meh mengadap beta!
hahahaha
terbukti sedap atau terbukti kebuluq semua umat ni..
abes licin rendang aku tinggal leher aje

ok, hobby daddy sekarang ialah memanggil akak 'komolot"
alasannya adalah terpengaruh yang org minang ada keturunannya menjadi komolot..
komolot?? ko nak perli aku komodo sbenarnye kan..
siap kamu tuan komolot!!

pastu bila ditanye pesal panggil mummy komolot plak?
jawapan beliau : yelah..mummy kan bulat2 pastu suka merengek..cengeng cam komolot
WTH???? aku cakap kat uwan aku..


No comments: