Friday, October 02, 2009

.: mAcAm2 HaL :.

fening aku funya otak..
mcm2 hal ada..macam2 perangai..
dari bos sampaila ke cleaner..
semua buat aku pening kepala..

aku MIA kang tau la korang..
director cari bos..bos carik team leader
tapi semua nak sergah aku..
mentang2 aku datang keje..
cuba laa bawak bertenang ye tuan2 puan2..

mmg abes raya ni banyak aku jumpa yang bermasalah dengan hubungan "rumahtangga"
tapi jgn la bawak sampai ke opis..
hal peribadi kan tak dibayar..
as a result aku yang pening sebab nak setelkan masalah pribadi korang ni..
aku charge kang..haaa mau kaya aku jadi kaunselor kat sini..

dari aku fikirkan masalah org baik aku siapkan hamper lagi seploh tu..
dapat akakk duet sket..cover raya aritu..
terfikir nak buat bisner hamper..macam artis2 tu..
ok tak??

hhihihihi

p/s-gaduh sana gaduh sini.. uya rilek je nak kena risik agi..hehheh
ops ter"anounce" plak..kuikuikui

2 comments:

Byzura Mj (By) said...

ceh..ko saje kan?? bile lak aku dirisik??? :P

C!kpuanmuda® said...

by ngan aku tak bagitau pun.. blah la!!!