Friday, October 09, 2009

.: ....rEsTLeSs :.

ramai kawan2 yang tercantik post macam2 cerita dalam blog masing2 which is a good thing..
tapi for me..the fine day is getting closer..yet i'm feeling restless..
kenapa agaknye ye??
kalau dulu aku penah bayangkan semua ni dengan org lain
tapi sekarang dengan orang lain pulak..
bila ingat balik..mesti aku rasa sayu..
bukan aku tak sayang daddy..bahkan aku rasa dia lah yang terbaik utk aku..
memang betul ape kata kawan aku..
"love can be left behind but never can be forgotten"
tak perlu lah aku nak question kuasa Tuhan..
tapi alangkah baik sekiranya Tuhan menjadualkan yang dia tidak pernah singgah dalam hati aku..
n now i'm crying..for the reason i denied..
walupun cuba untuk tipu diri sendiri tapi jika aku bertemu dia lagi..pasti aku akan tanya..
"kenapa?"

2 comments:

Byzura Mj (By) said...

wah b jiwang!! tapi betul la tu...y and y? kan...erm..kdg2 mcm tiba je pk..y y y? maybe tu dugaan tp y? kalo die tak hadir pasti tak tertanye cam tu kan??

Baby Gina said...

tula..last yang kite boleh buat hanyalah redha redha redha..tapi aku ttp mahukan jawapan..!!heheh