Wednesday, October 07, 2009

.: sHwEeT NyE..:.

last nite i drop for a visit to daddy's crib..
alolo..semenjak dua menjak ni daddy sangat la jiwang sampai begitu sekali wall sticker dia tampal..
heheheh..
tapi mmg i ske.. cuma design je tolooooongla flowery sket..
tapi tu dah jadi bilik pompuan plak ekk..
hehehhe

:: org main buaian ::


:: org bercinta bawah lampu ::


:: kucing yang terbalik gara2 gangguan CPU ::


::owh ini takde kena mengena..ini aktiviti aku ber"PLANT TYCOON"::


sekian sahaja entry untuk minggu ini..
erk!!nampak sgt malas nak menulis dlm blog..hehehhe

7 comments:

Unknown said...

aku suke

Baby Gina said...

okeh dibuka untuk jualan..
satu set dijual RM8.00
ada yang nak ke?

Byzura Mj (By) said...

alahai..yang buai tu comel..aku nak jiwang gak :D

Baby Gina said...

yelaa sape nak orderla..
sila letak di comment ini ye..
ada banyak lagi design yang cantik2 termasukla bunga2,kerawang2,lautan,abstrak, dan sebagainye..

sharing-my-life-with-you said...

aku nk jgk!

Unknown said...

nak nak.letak design nak pilih

Baby Gina said...

nnt aku letak design2 yg ada..