Monday, August 24, 2009

.: 1sT DaY pUaSa & 2nD dAy pUaSa :.

as usual..saturday is a half day fun for me..
i was totally out and sleepy..
dah macacm org mengandung hakhakhak
so..lucky work time is only until 1pm..

i went back home for some sleep because i need to drive this evening
wat else balik kg la..tapi DD xleh ikot sbb segan ada keje sket
so it will be just me n my sister

sampai kg pun dah berbuka..on the way singgah bazaar ramadhan kat senawang..
semua benda dah licin..yela sampai pon dah kol 6:00pm..
wat do i expect kan.. hehehhe

sampai aje kg..ya ampunn!!! binasa lah empayar diet haku..
ada mcam2 yang sgt best..sampai aku terlupa nak visualkan dengan hp..
(sindrome gelojoh)
ada rendang ayang kampung, rendang ayam bandar, masak tempoyak keladi, sambal terung, kuih faveret kg aku iaitu besopang, budu...???? (influence kekasih lama maksu), samosa, paceri nenas, lepat pisang berinti kelapa muda..semuanya maveles!!

tapi aku tak makan banyak sebab biasala..
hatiku di rundum duka tanpa DD disisi.. hakhakhak

pastu the next day is..shopping time!!! wit my granny at town..
i bought this long top and a puple legging for my little sister..
haruslah rockstar mcm i kan..hehhe

balik aje tido jap..
petang balik awal..tak berbuka kat kg sbb kesian DD berbuka sorang2
so uwan bekalkan DD lauk sambal pucuk masak tempoyak ngan kari udang ngan pengat labu
thank you uwan! u're the best!!
uwan kata nnt suh DD balik kg kalau nak makan masak lauk kampung..
(en DD sila ambil perhatian!)

so kesimpulannye aku berbuka di hari Ahad dengan DD tersayang
dan aku sgt happy sebab dia ske makan lauk yang uwan bagi tu..

p/s- DD..aku nak jugak panggil ko Daddy walaupun ko tak bagi aku announce kat sini!! (slrrpppp..puas ati aku)


No comments: