Thursday, August 20, 2009

.: mEnG"fReSh"kAn fRiNgE :.

hahaha..arini org cakap aku comel..
credits to the false lashes sbb walaupun aku ada fringe..mukaku tidak lagi seperti
late "Temenggong Jugah anak Barieng"
hakhakhak..
dan juga mungkin credit harus diberikan kepada mask yang bertujuan mengelak jangkitan Selsema Piggy..

atau pun sememang nye muka aku dah sedia comel..
dan credit untuk diri sendiri..

adakah klon Sazzy Falak bakal direalisasikan??
hahhaha...tak kuasa aku!!
tlgla klon aku dengan Nicole..hehe



Adakah diet aku berkesan?
kenapa pic aku kali ni menunjukkan ciri2 sedikit kecik..
memang honestly xpenah guna photoshop ye..
angle yang biasa tapi nampak lain sket..
yahoooo!!!! dah kurus ke?

7 comments:

sharing-my-life-with-you said...

ko diet la sesorg.aku lom berjaya diet.benci!ni br lepas mkn nasi+ikan keli+hati+pedal+tempe.wth!

Baby Gina said...

to la hengkau..ko prepare jelaa seratus utk betting tu bersama dengan sebarrel KFC utk mengubat hati lara ko...hakhakhak

sharing-my-life-with-you said...

bongok!tarikh lom tamat. masih ade usaha boleh diteruskn. mintak2 penimbang kt umah tu rosak!

ShErSaGaCioUS said...

huhuhuhu..aku nak tgk sape yg mng...ko dpt seratus ko blanja aku mkn kfc..

Baby Gina said...

ShErSaGaCioUS~ boleh aje takdek hal..

Baby Gina said...

woi lynn..brani timbang kat mesin dua posen la hahahha

sharing-my-life-with-you said...

giler ko. nnt tibe2 machine tu bersuara ckp "anda obesiti" x ke malu?