Tuesday, August 11, 2009

.: DiEtKu Di HaRi KeDuA..SeMaNgAt!!:.

owh mmg sangat horror pengalaman ini..
arini aku makan makanan yang langsung bukan tune lidah aku
apetah lagi perutku..
kalau selalu aku cakap kat DD "shian bb, nak kuruskan badan makan mcm ni je..nnt kalau BB mati sebab nak kurus camne?"
pastu terus je aku dapat makan makanan aku..
tapi DD cakap "mulai arini xde kompromi "
sob..sob.. (sgt garang bunyinye)
tapi demi ***** (adalah..rahsia) aku cekal je
hakhak..kalau ikot sejarah bf2 aku mmg dorang sowang pun tak caya kata2 manis aku nak kuwuish

tapi kali ni akaqqq harus berjaya..demi ***** (tak tahan nak bagitau)
so aku letakla pic yg leh jadi klue..
yang sebenarnye takleh tunjuk..
rahshia....shhh!! hehehe

:: both dress is simple...yet simple is not me::

hehehe..okla asik cite pasal kawen je..naik muak plak org baca..
cik by pun aku tgk tadi mcm dah nak muntah..
hik hik..


8 comments:

Byzura Mj (By) said...

ngok ngek..sape je muntah tu..hahaha! aku caye je ko nak kuyus...sebab aku pon tengah dlm pembaikian hahaha! aku kan kan kan kana kan...selalu berangan ko nanti jadi mcm shazzy falak! auw...! ngecam nyah!

Baby Gina said...

hakhakhak....terguling2 aku bawah meja ni..pesal lak ko yang nak berangan aku jadi sazzy falak??
hakhakhakahk

Byzura Mj (By) said...

sebab aku tahu la ko cun..ngok ngek...(dengan harapan blanje nandos mase puasa nanti)

Baby Gina said...

hahah sengal!!!
yelah nnt aku belanja nandos..
camnila..sebagai memberi semangat kepada aku ape kata aku blanje ko quaker oat je..takdela aku terliur tgk ko mkn ayam ..hakhak

C!kpuanmuda® said...

ye la bb. ko kuyus sure jadi sazzy *nak nandos jugak* :D

sharing-my-life-with-you said...

smlm 1st day diet..aku mkn nasik skit je. skali mlm tu aku bantai nugget 6 ketol, roti 6 ketol.aci x? siotttttttt..overdose sudah!

Byzura Mj (By) said...

lin..tu bukan diet dah tu...hahahaha! tergelak k.zura bace :D. Adoiya....

SheLLy said...

aku ada try gk bebr nie nk diet la kunun..kunun la...pg mkn heavy sikit..heavy² pung mkn nasi..haha!!(aku kalo x mkn nasi 1 ari pening paler..btui!!)..tgh ari x mkn..lik keje smpi umh mlm cmtu..gatah2 lauk ngan cecah kuah ngan roti..janji ada rasa kepedasan br kenyang..tp tahan sminggu jerk..then aku tibai la mkn x tentu..huhu!!..anyway..all d best baby..aku memberi penuh semangat kt ko..(nk nandos gk..hahah!!)