Monday, August 10, 2009

.: cEriTa HuJuNg MiNgGu :.

last weekend i went back to my parents house..
together with my sister..
biasalah dah balik kena la kemas rumah hehehe
then my mom tanye bile nak arrange bertunang (definitely la utk i yang terutama ni)
so i said end of year kot..
but then my mom said buat la sekali ngan maksu nye wedding kat kampung..
hakhak.. dalam hati i said takmo la..i want my own engagement day..
at least sama ngan my sis ke..
mama cakap nak buat stakat ajak sedara mara (yang wajib sahaja) n tentulah jiran2 ku yang ramah mesra tu..
nak taknak dalam seratus ++ orang jugak rasanya.. (ni nak kawen ke nak bertunang??)
termasukla kawan2 ku yang cantik yang nak interframe n amik berkat
OMG i forgot about doorgift! kena bincang balik ni..
bagi kasih sayang je dah la hehehe
so we decided to held it after my aunty's wedding at our parents house..
the same date in January..so boleh take team and brainstorming..
kain utk baju dah ada..as wat i planned..its purple..
i told sher i want to dress up ala gadis2 sunti jawa..
hakhak.. (nak pretend malu2 kucing..mmg xleh blah)
well...next week i dah plan nak cari things for hantaran bertunang..
at least one by one sampai bln 1 dah cukup..
tapi rasanya kang i terlalu excited..sampai 15-17 plak..
over sgt tu..
nntla discuss again..
p/s-DD, nnt BB belikan u purple shirt u mesti pakai ok..
MANDATORY!

6 comments:

Byzura Mj (By) said...

wo! nak tunang dah! aku ketinggalan la ni :(.. Jangan lupe invite aku..kalo tak aku sula ko!!!!!!!!!! aku pakai baju warna lain..ko pilih 2 warna la..baru class dek!!! :D

sharing-my-life-with-you said...

peningful aku skang ni. aku nk very the light pink/peach utk tunang. err..ke purple light? ke putih? adoiiiiiii..mslah beb!

SheLLy said...

pe class by sula org..hahaha!!
tp aku rasa mcm aku gk ketinggalan..sbb org berpusu2 nk bertunang dh...huhuhuhu!!

Baby Gina said...

by-zura~ dua kaler tu mestila purple n putih..kerana aku sesuci murni gebu warna putih hakhak jomla bertunang beramai2 aku mintaj kerajaan sponsor nak??

cik lynn~ ko nak feningful pesal?ko pilih je warna warni la senang

cik shelly~ marilah join team kami ni..

currentlife2u said...

tahniah......

Baby Gina said...

currentlife2u~ thanks sebab sudi menjengah *winks*