Monday, August 10, 2009

.: tErUjA nYe..aKaKqQ!:.

hakhak..aku gelak sowang2 je baca tajuk tu..
tapi kalo sher baca mesti kutuk aku gak..
gara2 dua sample bunga telur yang aku buat tu..
hakhak...(tak sabar nak kawen ke hape aku ni)
actually last month i went to some sort of kedai membuat wedding stuff..
i was buying few rolls of organza ribbons which i planned to create organza bunga telur..
tapi membuat benda yang sangat rumit mmg tension..
i came out with 2 type of flowers and i wich to create more yang lebih cantik and "menjadi"
memang la dua2 tu sgt cute tapi tak kemas sgt..
mereka adalah seperti di bawah..


the flower looks so fake...urggghhh!!!!

but i sgt puas hati...warnanya sangat kena dengan tema weddingku nanti..
gothic yet sweet..
Q: "kenapa bunga telor?"
A: kerana ia sangat tradisional.. :)

4 comments:

Byzura Mj (By) said...

cun ape..nanti buat untuk aku :D

Lynda said...

cantek cantek

Baby Gina said...

cik by~ yelah..juling nnt mata aku nak wat...

lynda~ dtgla tolong aku buat hukhuk

Lynda said...

bile tu?ada bayaran tak?kalau tolong..ahaha