Thursday, August 13, 2009

.: tAgGiNg GiLa :.

sungguh lawak ye cik by meng"tag" aku di pagi2 yang hening ini..
walau pun actually aku dah igt2 lupe pasal biodata yang aku tulis
tapi aku cuba bermeditasi jap dan kembali ke zaman sekolah..
hehehe
Biodataku:
NAMA:
Nama Pangilan :intan dan kak yong..hakhakhak..(masa ni nama baby tidak wujud kerana ke "baby"an aku teserlah di masa sekolah menengah..nama perlu lebih hot :p)

TARIKH LAHIR:
22 mARCH 1982
TEMPAT LAHIR :
Hosp Daerah Kuala Pilah, Negeri Sembilan

STATUS :
Mane ada label "status" dalam biodata aku."Nama pakwe:" ada laaaa hakhakahak. Tapi kalau kena letak aku letak la "Masih Dara"

HOBI :
Hobi skema ku adalah membaca buku, mendengar radio dan bermain getah
MAKANAN KEGEMARAN :
aku lupe la makanan kegemaran tapi seingat aku dulu2 aku tulis "yang halal" kot hahahaha lawaknye aku

MINUMAN KEGEMARAN :
sama jugak macam yang kat atas "yang halal". Yang penting kawan2... aku memang x minum alkohol ye...

CITA-CITA :
Ni part paling lawak..aku selalu tulis nak jadi professor, inspektor polis dan SUPERMODEL...WTF, mmg kecik2 dah
pandai wat lawak sengal

PENGALAMAN BURUK:
-tak igt sbb banyak sgt yang aku compile-
PENGALAMAN MANIS :
bertemu dengan S (mamat yg aku minat ms sekolah..eh br terperasan banyak insan S yang aku suke ekk)

PERKARA YANG DISUKAI :
(bukankah ia sama dengan hobi?)

PERKARA YANG TIDAK DISUKAI :
-tak tau-

KAWAN YANG DIMINATI:
aku mmg tak penah minat nak kawan org..org je minat nak kawan aku (hakhak perasan..tapi label ni mmg aku xpenah
jumpe masa dulu2)
ADAKAH ANDA BERPUASHATI DENGAN SIAPA ANDA:
Sungguh berpuas hati..dan bersyukur kerana tuhan sentiasa bagi aku petunjuk (Cewahhh....)

HARAPAN :
Menjadi insan yang berguna (ayat cliche masa kanak2) kepada Agama Bangsa dan Negara
AKU NAK TAG SIAPA?? :
Adik aku si Lynn sebab dia selalu buat tag mengarut dan sarcastic! DAN SHARIFAH NOR RAFIDAH!!!! AMEK KO..

2 comments:

sharing-my-life-with-you said...

ko tagged aku smbil mengutuk? siap ko!

Byzura Mj (By) said...

hahaha! akhirnya.buat gak walopon menyumpah aku :P